SzEKIT blog

A SzEKIT blog olvasói többek között e-kereskedelmmel, online szolgáltatásokkal, mobilokra alapuló szolgáltatásokkal, illetve oktatással kapcsolatban olvashatnak híreket, de kutatásokról, üzleti lehetőségekről, elemzésekről, trendekről, és az ágazat ismertebb szereplőiről is informálódhatnak.

Az állásajánlatok szekció ingyenesen igénybevehető, hirdetéseket a következő e-mailcímre várjuk: info@szekit.hu!

Hirdetés

Facebook

Követőink

Picit, de tovább tudatosodnak a vásárlók

2009.10.13. 21:30 Sági Krisztina

A Kirakat.hu és az Ipsos kutatása szerint sokat nőtt a magyar termékek iránti lojalitásmutató, ugyanakkor továbbra sem vagyunk tisztában fogyasztói jogainkkal - mint ahogy ezt az előző cikkcsokorból is olvashattuk. Sokan néznek utána vásárlás előtt az adott terméknek az interneten. A vásárlói tudatosságot továbbra is növelni kell és mindenképp fel kell őket világosítani a jogaikról.

"A Kirakat.hu és az Ipsos kutatása szerint a fogyasztói jogokkal kapcsolatos ismereteink szintje továbbra is alacsony.
Az új kutatás eredményei szerint megnőtt azon internetezők tábora, akik tudatosan használják a világhálót vásárlási döntéseik során."

http://www.itbusiness.hu/hirek/ict/tudatosodo_vasarlok.html


Szólj hozzá!

Címkék: ekereskedelem

A bejegyzés trackback címe:

https://szekit.blog.hu/api/trackback/id/tr481448458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása