Szlovákia és Magyarország összesonlítását végezte el az Euromonitor az e-kereskedelemmel kapcsolatos kutatásában. Főleg a vállalati internethasználatra és elérésre volt kíváncsi a kutatást végző cég. Emellett említést tesz a lakossági internetpenetrációról is. Még van hová fejlődni, tehát minden lehetőség adott arra, hogy új és jól meggondolt e-kereskedelmi vállalkozások jelenjenek meg a piacon.
"A kutatócég az Eurostat adataira hivatkozva azt írja, hogy a szlovák vállalatok internet-ellátottsága 98 százalékos, ami az egyik legmagasabb az Európai Unióban, míg a magyar cégek 87 százalékában van internetelérés.
Az e-kereskedelmi forgalom nagyobbik része azonban nem marad az országhatárokon belül, Magyarországon a teljes forgalom 67, Szlovákiában 78 százaléka megy külföldre. Az EU-s átlag 26 százalék."
http://www.kreativ.hu/cikk.php?id=26157