SzEKIT blog

A SzEKIT blog olvasói többek között e-kereskedelmmel, online szolgáltatásokkal, mobilokra alapuló szolgáltatásokkal, illetve oktatással kapcsolatban olvashatnak híreket, de kutatásokról, üzleti lehetőségekről, elemzésekről, trendekről, és az ágazat ismertebb szereplőiről is informálódhatnak.

Az állásajánlatok szekció ingyenesen igénybevehető, hirdetéseket a következő e-mailcímre várjuk: info@szekit.hu!

Hirdetés

Facebook

Követőink

Máris panaszkodnak a Nexus One-ra + UPDATE

2010.02.09. 10:25 Varga Kálmán

Alig egy hete számoltunk be a Google saját szupertelefonjáról, máris jelentős mennyiségű panasz árasztja el a postaládájukat, és a fórumaikat - igen, csak ezt a kettőt, és többnyire pontosan amiatt, hogy nem működtetnek telefonos ügyfélszolgálatot, mint minden más mobilszolgáltató. Lehet, hogy túl hirtelen szaladtak neki az eddig tőlük idegen szolgáltatásnak, és még egy lendületet kellene venni?

"A BBC beszámolója szerint a január elején, egyelőre Amerikában piacra dobott készülék esetében a megfelelő terméktámogatás biztosítása jelent problémát. Sokan ugyanis problémásnak tartják, hogy a hagyományos mobiltársaságokkal ellentétben a Google-t nem lehet személyesen felkeresni,  sem pedig felhívni, a terméktámogatás csupán e-mailben érhető el, illetve egy online fórum áll rendelkezésre a tájékozódásra. A felhasználók szerint "aki ötszáz dollárt, azaz mintegy százezer forintot fizetett egy ilyen készülékért, annak kijárna egy ügyfélszolgálati szám"."

http://www.origo.hu/techbazis/mobil/20100112-panaszkodnak-a-nexus-one-tulajdonosok.html

 

 

UPDATE

Elérhetővé vált egy telefonos support-line, de csak eléggé limitált segítségnyújtást kaphat az egyszeri Nexus One használó ezen...

Idézem a hír oldaláról a következő, ironikusságot nem mellőző véleményt a Google lépésének használhatóságáról:

"[...] an unnamed Google spokesperson still claims that "live phone support from Google, combined with an optimized on-line support experience, enables a superior Nexus One customer experience." Sure it does: the average consumer just loves looking through on-line forums and FAQs to solve issues before picking up the phone to complain."

http://www.engadget.com/2010/02/09/google-starts-live-phone-support-to-nexus-one-owners/

Szólj hozzá!

Címkék: google

A bejegyzés trackback címe:

https://szekit.blog.hu/api/trackback/id/tr911667183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása