Alig egy hete számoltunk be a Google saját szupertelefonjáról, máris jelentős mennyiségű panasz árasztja el a postaládájukat, és a fórumaikat - igen, csak ezt a kettőt, és többnyire pontosan amiatt, hogy nem működtetnek telefonos ügyfélszolgálatot, mint minden más mobilszolgáltató. Lehet, hogy túl hirtelen szaladtak neki az eddig tőlük idegen szolgáltatásnak, és még egy lendületet kellene venni?
"A BBC beszámolója szerint a január elején, egyelőre Amerikában piacra dobott készülék esetében a megfelelő terméktámogatás biztosítása jelent problémát. Sokan ugyanis problémásnak tartják, hogy a hagyományos mobiltársaságokkal ellentétben a Google-t nem lehet személyesen felkeresni, sem pedig felhívni, a terméktámogatás csupán e-mailben érhető el, illetve egy online fórum áll rendelkezésre a tájékozódásra. A felhasználók szerint "aki ötszáz dollárt, azaz mintegy százezer forintot fizetett egy ilyen készülékért, annak kijárna egy ügyfélszolgálati szám"."
http://www.origo.hu/techbazis/mobil/20100112-panaszkodnak-a-nexus-one-tulajdonosok.html
UPDATE
Elérhetővé vált egy telefonos support-line, de csak eléggé limitált segítségnyújtást kaphat az egyszeri Nexus One használó ezen...
Idézem a hír oldaláról a következő, ironikusságot nem mellőző véleményt a Google lépésének használhatóságáról:
"[...] an unnamed Google spokesperson still claims that "live phone support from Google, combined with an optimized on-line support experience, enables a superior Nexus One customer experience." Sure it does: the average consumer just loves looking through on-line forums and FAQs to solve issues before picking up the phone to complain."
http://www.engadget.com/2010/02/09/google-starts-live-phone-support-to-nexus-one-owners/