SzEKIT blog

A SzEKIT blog olvasói többek között e-kereskedelmmel, online szolgáltatásokkal, mobilokra alapuló szolgáltatásokkal, illetve oktatással kapcsolatban olvashatnak híreket, de kutatásokról, üzleti lehetőségekről, elemzésekről, trendekről, és az ágazat ismertebb szereplőiről is informálódhatnak.

Az állásajánlatok szekció ingyenesen igénybevehető, hirdetéseket a következő e-mailcímre várjuk: info@szekit.hu!

Hirdetés

Facebook

Követőink

Egy piac, ahol lecsúszott az OTP és robbantott a K&H

2009.08.26. 09:08 Varga Kálmán

"Mintegy hét százalékkal csökkentek az idei első félévben az internetes reklámköltések hazánkban, derül ki a TNS Media Intelligence mfor.hu-hoz eljuttatott felméréséből. Novák Péter, a Magyar Reklámszövetség alelnöke ezzel együtt optimista, és az év egészében "pozitív nullát" vár reklámköltések tekintetében az online piacon."

"A többi médiatípushoz képest aránylag olcsón megúszták a válságot az első félévben az online portálok. Míg a folyóiratok 15, a kábeltévék 13, a napilapok és a rádiók 12-12 százalékos csökkenést voltak kénytelenek elkönyvelni reklámbevételek tekintetében, addig az internetes médiának csupán egyszámjegyű, hét százalékos visszaesést kellett benyelnie, derül ki a TNS Media Intelligence mfor.hu-hoz eljuttatott, listaáras adatokon alapuló felméréséből."

http://www.mfor.hu/cikkek/Egy_piac__ahol_lecsuszott_az_OTP_es_robbantott_a_K_H_____.html

Szólj hozzá!

Címkék: marketing internet

A bejegyzés trackback címe:

https://szekit.blog.hu/api/trackback/id/tr161334984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása