"Mintegy hét százalékkal csökkentek az idei első félévben az internetes reklámköltések hazánkban, derül ki a TNS Media Intelligence mfor.hu-hoz eljuttatott felméréséből. Novák Péter, a Magyar Reklámszövetség alelnöke ezzel együtt optimista, és az év egészében "pozitív nullát" vár reklámköltések tekintetében az online piacon."
"A többi médiatípushoz képest aránylag olcsón megúszták a válságot az első félévben az online portálok. Míg a folyóiratok 15, a kábeltévék 13, a napilapok és a rádiók 12-12 százalékos csökkenést voltak kénytelenek elkönyvelni reklámbevételek tekintetében, addig az internetes médiának csupán egyszámjegyű, hét százalékos visszaesést kellett benyelnie, derül ki a TNS Media Intelligence mfor.hu-hoz eljuttatott, listaáras adatokon alapuló felméréséből."
http://www.mfor.hu/cikkek/Egy_piac__ahol_lecsuszott_az_OTP_es_robbantott_a_K_H_____.html