SzEKIT blog

A SzEKIT blog olvasói többek között e-kereskedelmmel, online szolgáltatásokkal, mobilokra alapuló szolgáltatásokkal, illetve oktatással kapcsolatban olvashatnak híreket, de kutatásokról, üzleti lehetőségekről, elemzésekről, trendekről, és az ágazat ismertebb szereplőiről is informálódhatnak.

Az állásajánlatok szekció ingyenesen igénybevehető, hirdetéseket a következő e-mailcímre várjuk: info@szekit.hu!

Hirdetés

Facebook

Követőink

Meg kell fontolnunk, hogy milyen marketing-technikát alkalmazzunk a közösségi oldalakon

2010.01.31. 12:26 Varga Kálmán

A 2009 szeptemberi MarketingProfs kutatásban B2B és B2C hirdetőket kérdeztek meg közösségi média aktivitásaikról - ismerteti az eMarketer cikke alapján a DMSZ hírlevele.

"A leggyakoribb eszköz, amit a Facebookon használnak, a státusz frissítéseken keresztül igyekezett látogatókat a céges anyagokat tartalmazó oldalakra kalauzolni. A második legnépszerűbb eszköz pedig a vásárlók ismerősnek jelölése volt.

A leghatékonyabb azonban a Facebook-alkalmazás létrehozása, melyet csupán a válaszadók kevesebb mint negyede tett meg. Mind a B2C, mind a B2B hirdetők arról számoltak be, hogy a rajongói kérdőívek eredményesek voltak - ez a harmadik legnépszerűbb eszköz.

Nem meglepő, hogy a hirdetések vásárlása - még a targetált is - bizonyult a legkevésbé hatékony megoldásnak a közösségi média marketing területén.

[...] A leghatékonyabb eszköz azonban nem ezek közül került ki..."

http://www.mediainfo.hu/hirek/article.php?id=16021

Szólj hozzá!

Címkék: közösség online marketing

A bejegyzés trackback címe:

https://szekit.blog.hu/api/trackback/id/tr651716686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása