SzEKIT blog

A SzEKIT blog olvasói többek között e-kereskedelmmel, online szolgáltatásokkal, mobilokra alapuló szolgáltatásokkal, illetve oktatással kapcsolatban olvashatnak híreket, de kutatásokról, üzleti lehetőségekről, elemzésekről, trendekről, és az ágazat ismertebb szereplőiről is informálódhatnak.

Az állásajánlatok szekció ingyenesen igénybevehető, hirdetéseket a következő e-mailcímre várjuk: info@szekit.hu!

Hirdetés

Facebook

Követőink

8 médiával kapcsolatos mítosz

2009.11.23. 10:47 Varga Kálmán

Bár maga a cikk egészében nem feltétlenül illik bele a profilunkba, azonban a közösségi média életünkre gyakorolt várható hatása miatt több kérdés is megfogalmazódhat bennünk - ezeket elemzi ki a következő cikk, mely többek között a következő kérdéskörökkel is foglalkozik:

„[...] Az újabb és újabb médiatechnológiák miatt az emberek között egyre felszínesebb kapcsolat alakul csak ki.
[...] A kereskedelmi média célja a profitszerzés.
[...] A médiakoncentráció károsan hat a médiában megjelenő tartalmak sokszínűségére.
[...] Az emberek könnyedén bedőlnek a média manipulációinak.”

http://www.kreativ.hu/cikk.php?id=25226

1 komment

Címkék: média

A bejegyzés trackback címe:

https://szekit.blog.hu/api/trackback/id/tr11543678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BaluKapitany · http://profihonlapkeszites.hu 2009.11.23. 11:03:17

a manipulációnak bedőlhetnek, viszont a neten bazi gyorsan kiderül minden és a blog, twitter és más hírfolyamok segítségével azonnal el is terjed az átverés híre. Szóval lehet, hogy egy-egy alkalommal működik az átverés, aztán meg a bizalomvesztés fog működni.
süti beállítások módosítása