Mélyponton van a hazai online tartalomszolgáltatói piac. A tartalomipari túlkínálatot jól jellemzi a naponta keletkező, jelentős átfedésű 5-8 ezres szerkesztőségi cikk-tömeg, melyet organikus és irányított formában kapnak az olvasók az erős és az alig létező internetes márkáktól. A költségeket és a profitot biztosítani hivatott hirdetési struktúra viszont már lassan az építőiparra jellemző fő- és alvállalkozói láncot alkot, míg a megrendelőtől a fogyasztóig eljut a hirdetés. Felelős ebben szinte mindenki, megoldás pedig még nincs. Eközben az e-kereskedelem fejlődésnek indult, forgalma tavaly jelentős mértékben meghaladta a százmilliárd forintot, s idén is növekedni fog. Kis magyar összefoglaló a listing fee-től a tranzakciós bevételekig.
A cikkben részletesen olvashatunk a listingpiacról, a tranzakciós piacról, illetve a népszerű kereskedelmi szolgáltatásokról!
http://www.mediapiac.com/digitalis-lap/2011-3-szam/Milliardok-a-magyar-weben/786/