SzEKIT blog

A SzEKIT blog olvasói többek között e-kereskedelmmel, online szolgáltatásokkal, mobilokra alapuló szolgáltatásokkal, illetve oktatással kapcsolatban olvashatnak híreket, de kutatásokról, üzleti lehetőségekről, elemzésekről, trendekről, és az ágazat ismertebb szereplőiről is informálódhatnak.

Az állásajánlatok szekció ingyenesen igénybevehető, hirdetéseket a következő e-mailcímre várjuk: info@szekit.hu!

Hirdetés

Facebook

Követőink

A Facebookot nem látogatók sikeresebbek?

2009.11.16. 17:46 Varga Kálmán

Ezzel a cikkel (nem burkoltan) egy vitát szeretnék gerjeszteni - sokan követnek minket a Facebook Fanbox tanulsága szerint a Facebook segítségével, de a blog.hu statisztikái szerint jóval többen jutnak el hozzánk más forrásokból.

Ki mit gondol erről, hogyan látja magát és nem Facebook-os ismerőseit?

"A Zürichi Egyetem Pszichológiai Intézetének munkatársai többek között arra is kíváncsi voltak, hogy milyen személyiségű felhasználók látogatják a közösségi oldalakat és hogy elégedettebbek-e az életükkel, mint azok, akik nem regisztrálták magukat például a Facebookon.
[...] a mérleg nyelve a magukat az oldalon nem regisztráló tagok felé billen, ők érzik magukat boldogabb embereknek. Ráadásul ezzel párhuzamosan jobb a pszichikai egészségi állapotuk és lelkiismeretesebbeknek mondhatók."

http://www.sg.hu/cikkek/70940/a_facebookot_nem_latogatok_sikeresebbek

2 komment

Címkék: közösség web 2.0

A bejegyzés trackback címe:

https://szekit.blog.hu/api/trackback/id/tr901526678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BaluKapitany · http://profihonlapkeszites.hu 2009.11.16. 21:55:29

nem hiszem, hogy a sikeresség mérőeszköze a facebook lenne :) ez inkább valami vírusmarketing lehet a facebooktól :D

Varga Kálmán 2009.11.17. 16:48:10

Viszont akik pl. heti párszor nézik a vetélytársakat (mert nem feltétlenül Facebook-függő a dolog), azokat úgy vettem észre, hogy kevésbé proaktívak, nem vágnak bele üzleti lehetőségekbe, inkább csak "sodródnak" az életben - mondom ezt néhány olyan ismerősöm alapján, akire illik a leírás...
De érdekes párhuzam, biztos fel lehet még állítani pár ilyet :)
süti beállítások módosítása