SzEKIT blog

A SzEKIT blog olvasói többek között e-kereskedelmmel, online szolgáltatásokkal, mobilokra alapuló szolgáltatásokkal, illetve oktatással kapcsolatban olvashatnak híreket, de kutatásokról, üzleti lehetőségekről, elemzésekről, trendekről, és az ágazat ismertebb szereplőiről is informálódhatnak.

Az állásajánlatok szekció ingyenesen igénybevehető, hirdetéseket a következő e-mailcímre várjuk: info@szekit.hu!

Hirdetés

Facebook

Követőink

A Bookline.hu lett az év internetes kereskedője

2009.11.10. 16:07 Sági Krisztina

A Bookline.hu immár másodjára nyerte el az év internetes kereskedője címét.
Az internetes kereskedelem esetében egyértelmű növekedés tapasztalható, részben az internethasználat terjedésének köszönhetően. A magyar internetezők közel 27 százaléka vásárol a világhálón, s ez a szám csak növekedni fog.

"Az első 10 helyezettről közönségszavazás döntött, a szavazatok száma idén meghaladta a tízezret. A netezők által leginkább kedvelt kereskedők közül egy szakmai zsűri döntött, 60%-ban szubjektív, 40%-ban objektív mérlegeléssel."

http://www.penzcentrum.hu/cikk/1020694/1/a_boolinehu_lett_az_ev_internetes_kereskedoje


3 komment

Címkék: ekereskedelem

A bejegyzés trackback címe:

https://szekit.blog.hu/api/trackback/id/tr171515679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BaluKapitany · http://profihonlapkeszites.hu 2009.11.10. 21:57:16

áruljátok el nekem... mi értelme ezeknek a díjaknak? Alapíthatnék én is egy díjat és megnyerhetné egyik ügyfelünk... és? Ettől jobb lesz a világ? Vagy jobb lesz a fogyasztóknak? vagy jobb lesz neki? nem értem.

Szabó Balázs 2009.11.11. 19:09:54

Hát azért nem gondolom, hogy könnyen menne egy Év Internetes Kereskedője szintű díjat alapítani.. Mindazonáltal szerintem igenis van értelme megmutatni, hogy mi is az a szint, ami Magyarországon az élmezőny, és itt nem csak a győztesre gondolok, hanem mondjuk a legjobb tízre. Na meg a másik ~800 webshopra amelyre szavazat érkezett be...Azért ez nem kis szám, ha ennyi ügyfeletek lesz, akkor nem panaszkodhattok.

Norb@ 2009.11.13. 10:42:22

Ezen kívül, ha nyilvánosságra kerül, hogy mely cégek a leginkább elismertek az országban, akkor az általuk képviselt gyakorlatot az összes többi cég/webshop is követheti mint best practice-t. Ez pedig - mint tudjuk - jónéhány weboldal esetén igencsak égető lenne...
A szolgáltatások folyamatos fejlesztése, a fogyasztói igények egyre magasabb fokú kielégítése pedig - véleményem szerint - igenis "jobbít" a mai (e-)világunkon.
süti beállítások módosítása