A recesszió okozta visszaesés után lassan kezd magához térni az online hirdetési piac - az online reklámipar túlélte a válságot, és elindult felfelé, viszont a hirdetési piac többi része (főként a nyomtatott sajtó, és kisebb részben, de a tévé is) továbbra is zuhan.
"Iparági elemzők szerint a harmadik negyedévben jószerivel csak az internetes hirdetési piac mutatta az élénkülés jeleit, a többi médium még mindig a visszaeséssel küszködik, s talán már soha nem fogja tudni elérni a válság előtti szintet."
http://hirek.prim.hu/cikk/75238/
"2009 első félévében az online hirdetésekre költött pénzt Amerikában 5 százalékkal esett vissza a válság hatására, a nyomtatott sajtó, a tévé- és rádióreklámok pedig 12-29 százalékkal. Az október elején lezárult harmadik negyedévben viszont az online bevételek csökkenése megállt, legalábbis a két nagy amerikai kiadónál."
http://index.hu/tech/net/2009/10/21/az_online_hirdetesi_piac_atveszelte_a_valsagot/