SzEKIT blog

A SzEKIT blog olvasói többek között e-kereskedelmmel, online szolgáltatásokkal, mobilokra alapuló szolgáltatásokkal, illetve oktatással kapcsolatban olvashatnak híreket, de kutatásokról, üzleti lehetőségekről, elemzésekről, trendekről, és az ágazat ismertebb szereplőiről is informálódhatnak.

Az állásajánlatok szekció ingyenesen igénybevehető, hirdetéseket a következő e-mailcímre várjuk: info@szekit.hu!

Hirdetés

Facebook

Követőink

A 16-24 évesek lehetnek legfogékonyabbak a DM-re

2009.08.21. 10:12 Varga Kálmán

"A brit Royal Mail médiafejlesztésekre létrehozott cége, a Mail Media Centre legújabb kutatása szerint a 16-24 éves korosztály lehet az egyik legfontosabb célcsoport a direkt marketingesek számára. Ebben a korban ugyanis a brit fiatalok többsége még nagyon kevés levelet kap, DM küldemény pedig még heti rendszerességgel sem landol a postaládájukban."

"90 százalékuk azonban minden, a nevükre címzett küldeményt kibont, és ez a korosztály mozgósítható a legkönnyebben: a felmérés szerint 71 százalékuk reagált már reklámlevélre, és 47 százalékuk vásárolt DM hatására."

http://www.marketinginfo.hu/hirek/article.php?id=14847

Magyarország: íme egy újabb csatorna!


Szólj hozzá!

Címkék: marketing

A bejegyzés trackback címe:

https://szekit.blog.hu/api/trackback/id/tr531323335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása