Mostanában a blog kezd eltérni az e-kereskedelmi témáktól, de erről a két cikkről is érdemes beszámolni.
Közösségi weboldalt épít a Dreher
Aki sörbarát, de nem találkozott még a Dreher legújabb kampányával, annak a figyelmébe ajánlom a lenti oldalt - az oldal a különböző sörözőket és baráti társaságokat célozza meg, ezek feltölthetik ide a programjaikat, mindezzel pedig egy élmények által összekapcsolt mikroközösség létrehozása a cél.
"A sörmárka célcsoportjának aktív életmódját, igényeit kiszolgáló közösségi oldalt hozott létre a Dreher megbízásából az Arcus Interactive Group. A www.annyiavilag.hu címen elérhető programajánló regisztált felhasználói amellett, hogy a klasszikus programmagazinoktól megszokott adatbázisban böngészhetnek, maguk is létrehozhatnak benne ajánlókat."
http://www.mediainfo.hu/hirek/article.php?id=14796
Online opera-közvetítés
A világ két legnevesebb operafesztiváljának közvetítését követhetik a netezők mindössze 15 euróért, a Siemens AG kulturális szerepvállalása keretében.
Ez egy újabb példa arra, hogy még mindig vannak kiaknázatlan területek az online szolgáltatások területén, és hogy többek között a "magaskultúrát" is el lehet juttatni még több emberhez, akár innovatív közvetítés segítségével.
"Az alkotó akaratának megfelelõen 2009. augusztus 9-én délután és este a rajongók minden eddiginél szélesebb körben élvezhetik élõben a bayreuthi Festspielhaus elõadásában Richard Wagner nagyoperáját, a Trisztán és Izoldát. A Siemens innovatív technológiájának köszönhetõen azok a tízezrek, akik nem jutnak be a színházba, a Festplatzon felállított óriási kivetítõn élvezhetik az idén Christoph Marthaler rendezésében színre kerülõ produkciót.
A Siemens bárki számára elérhetõvé teszi az elõadást az interneten is. A http://www.siemens.com/festivalnight címen HD képminõségben és 3D hanggal – minimális késleltetéssel – élõben követhetõ, illetve két héten belül még egyszer megnézhetõ a teljes opera."
http://www.btl.hu/cgi-bin/oregano/hirek.cgi?siteidx=1&hiridx=10525&checkstring=1249846844