"Most minden csatornán a közösségi média folyik, illetve ha pontos akarok lenni, akkor a Facebook és a Twitter. Az már jól látszik, hogy ennek a hype-nak a nagy vesztese az iwiw: miközben messze a legnagyobb hazai közösségi oldal, alig hallunk róla, a hírekben sehol nincs."
"Az iwiw elmúlt három éve nem egy sikertörténet. A Facebook most olyan szolgáltatásokkal tarol, amik az iwiw-ben vagy pénzbe kerültek vagy direkt tiltottak. Például a klubok: még az sem tudott nagy visszhangot kiváltani, hogy ingyenesek lettek a klubok az iwiw-en. Már nem érdekes. Egy éve! Akkor igen! Most? A Facebookon 3 perc egy oldalt létrehozni, de egy csoporthoz még ennyi se kell. Ráadásul jó sok belső segítséggel... Nem beszélve a mobil integrációról. Az iwiw is biztos készül ilyennel, de mire kijön a piacra, addigra a lendület már sehol nincs, a geek-ek beköltöztek a Facebook-ra, és mi marad? Sok pénzért reklámozni, hátha bejön valami..."
http://onlinemarketing.blog.hu/2010/05/07/vigyazo_szemetek_3