SzEKIT blog

A SzEKIT blog olvasói többek között e-kereskedelmmel, online szolgáltatásokkal, mobilokra alapuló szolgáltatásokkal, illetve oktatással kapcsolatban olvashatnak híreket, de kutatásokról, üzleti lehetőségekről, elemzésekről, trendekről, és az ágazat ismertebb szereplőiről is informálódhatnak.

Az állásajánlatok szekció ingyenesen igénybevehető, hirdetéseket a következő e-mailcímre várjuk: info@szekit.hu!

Hirdetés

Facebook

Követőink

Mi és mennyire sarkallhat minket arra, hogy online keressünk?

2010.03.11. 08:41 Varga Kálmán

Egy amerikában végzett felmérés érdekes válaszokkal szolgál ezekre a kérdésekre - hazánkban véleményem szerint még hangsúlyosabb is az első három szerepe!

"Social media marketing relies on sophisticated forms of word-of-mouth, a medium highly trusted by most consumers. But even social media users prefer face-to-face communication to give and receive information about products and services.

A survey conducted by BIGresearch for the Retail Advertising & Marketing Association (RAMA) found that in-person communication was social media users’ top impetus to start an online search for a specific item. Social media users were even more influenced by face-to-face word-of-mouth than average adults. "

 

 http://www.emarketer.com/Article.aspx?R=1007555

 


Szólj hozzá!

Címkék: kereső kommunikáció közösségi média

A bejegyzés trackback címe:

https://szekit.blog.hu/api/trackback/id/tr51830084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása