A Napi Gazdaság által idézet tanulmány szerint Magyarországon a megkérdezettek csaknem fele nyilatkozott úgy, hogy a szabadidős tevékenységekre fordított összeg lefaragásával küzd a válság ellen. A megkérdezettek mintegy negyede nyaralásain, sporttevékenységein, sportrendezvények látogatásán, valamint újságvásárlásain is spórol.
"A megkérdezettek mintegy negyede nyaralásain, sporttevékenységein, sportrendezvények látogatásán, valamint újságvásárlásain is spórol. Nőtt azonban az otthon végezhető szabadidős tevékenységek aránya a válság hónapjai alatt: sokkal többen választották a televíziózást, dvd- vagy videofilmek megtekintését, esetleg a videojátékokat.
A magyarok többsége a televíziózásra nem sajnálta a pénzt, s a megszorítás ellenére sem váltott olcsóbb díjcsomagra, viszont 17 százalékuk növelte az internetezésre fordított időt. Ennek oka részben az, hogy a krízisről szóló hírek elsődleges forrásává a világháló lépett elő: a hazai megkérdezettek több mint fele főként a webről tájékozódik, ebben pedig csak a csehek és a hollandok előznek meg minket Európában."
http://www.mfor.hu/cikkek/A_magyarok_fele_mar_a_netrol_tajekozodik_.html