Egy jó akcióért, kedvezőbb árért minden további nélkül váltunk - derül ki a Gemius kutatásából.
"A magyar netezők 40 százaléka már viszonylag tapasztaltnak számít online vásárlás terén, mivel két évnél korábban vett először valamit a világhálón keresztül [...]
Összességében tehát örülhetnek a netes kereskedők, ám nem ülhetnek a babérjaikon, mert hűség dolgában nem számíthatnak a felhasználókra. Csupán a válaszadók ötöde (21%) mondja azt, hogy egy-egy bolthoz hűséges, ami viszont jelentős esés a két évvel azelőtti 41 százalékhoz képest. Ez a növekvő tudatosságra, tájékozottságra utalhat, ahogy az a tény is, hogy jócskán emelkedett azoknak az aránya, akik vásárlás előtt a neten összevetik az ajánlatokat, illetve probléma esetén jelzik azt. Mostanra a felhasználóknak csupán 9 százaléka gondolja úgy, hogy az internetes vásárlás bonyolult."
http://www.mediainfo.hu/hirek/article.php?id=16014