A cikk címe mindent elárul erről a két hetes hírről, amire csak ma sikerült rábukkannom - "ideje volt már" ezen megoldás bevezetésének, remélhetően hamar el is fognak terjedni ezek az árcímkék, hiszen megkönnyítik a döntéseinket a mindennapi bevásárlásaink során felmerülő dilemmákban.
"[...] Előnyük lehet, hogy az információkat frissen és helyben közlik a vásárlókkal az üzlet területén, ahol felmérések szerint a fogyasztói döntések jelentős része születik.
[...] Az áru súlya mellett kijelezhetik például, hogy az adott termékből vásárolt mennyiség hány kalóriát tartalmaz, van-e benne szója vagy más anyag, ami egyeseknél allergiát okozhat.
[...] Az LCD kijelzős polccímkék túl azon, hogy az adott termékről informálják a leendő vevőt, akciókra, kiegészítő termékekre is felhívhatják a figyelmet. "
http://www.sg.hu/cikkek/68217