SzEKIT blog

A SzEKIT blog olvasói többek között e-kereskedelmmel, online szolgáltatásokkal, mobilokra alapuló szolgáltatásokkal, illetve oktatással kapcsolatban olvashatnak híreket, de kutatásokról, üzleti lehetőségekről, elemzésekről, trendekről, és az ágazat ismertebb szereplőiről is informálódhatnak.

Az állásajánlatok szekció ingyenesen igénybevehető, hirdetéseket a következő e-mailcímre várjuk: info@szekit.hu!

Hirdetés

Facebook

Követőink

Szörcs.hu - a magyar kereső

2010.01.16. 23:47 Varga Kálmán

Ma olvastam egy interjút a napokban elérhetővé vált, hazai fejlesztésű, intelligensre faragott http://szorcs.hu/ webkereső készítőivel, és a próba kedvéért ma az összes keresésemet csakis ezen az oldalon végeztem. Elsőre természetesen ismerkedni kellett a lehetőségekkel, de nagyon tetszett a találati oldalakról készült thumbnail-ek mellékelése a találatok mellé (amik Firefox-ban is csak egy bővítmény segítségével érhetők el), a "trendek" funkció is nagyon bejött, és főleg az volt még kellemes csalódás, hogy a szokásos, visszatérő kereséseim ezen az oldalon teljesen más találati eredményeket hoztak, ezzel új oldalakat, új forrásokat is találhattam!

Az interjút az alábbi linken lehet olvasni, nekem nagyon elnyerte a tetszésem ez a hazai kereső. Csak így tovább!

http://www.origo.hu/techbazis/internet/20100115-nem-voltam-megelegedve-a-keresokkel-sajtos-istvan-es-toth.html

2 komment

Címkék: kereső internet

A bejegyzés trackback címe:

https://szekit.blog.hu/api/trackback/id/tr501678397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Varga Kálmán 2010.01.17. 11:51:41

Egyetértek, de szerintem inkább az intelligensségre hegyezték ki (nyelvi asszociációs képesség, folyamatos tanulás, stb.), és az interjúból is kiderül, hogy a Miner mellett más szolgáltatást is be fognak építeni, így egy ilyen béta állapothoz képest szerintem máris sokat nyújt (plusz a "trendek" funkció nagyon okos, nekem bejön :) ).

Az, hogy 3 év alatt érték el mindezt, és kezdetben csak hobbi-szinten faragták (most is csak 5-en foglalkoznak vele főállásban), szerintem nem rossz teljesítmény. Én csakis gratulálni tudok hozzá, remélem a jelenlegi "gyermekkor"-ból jó irányba fognak nőni!
süti beállítások módosítása