Egy kis rövid kihagyás után egy online szolgáltatás-elemzéssel térek vissza, ami bár amerikai trendről számol be, de arra enged következtetni, hogy érdemes lenne itthon is egy hasonló megvalósításon elgondolkodni...
"Tavaly az amerikai háztartások 20 százaléka nézett tévét online, mára ez az arány közel 25% [...]. A jelenség hátterében többek között a Hulu növekvő népszerűsége áll: online tévézésre ugyanis a YouTube mögött ezt a portált használják legtöbben az Egyesült Államokban. A site látogatottsága közel négyszeresére nőtt az elmúlt egy év alatt.
[...] Az online műsorok közül a hírműsorok a legnépszerűbbek - ezeket a nézők 43 százaléka követi az interneten. A sorozatokat a kutatásban résztvevők mintegy 35 százaléka nézi a világhálón, míg 19% valóságshowkat, 18% pedig sportot néz online."
http://www.mediainfo.hu/hirek/article.php?id=15017